Drugie urodziny Eien no Melody :)

Free!.Iwatobi.Swim.Club.Anime.boys.wallpaper404.com.hd.party.1920x1200

Niedawno wspominałam, że dzień ten zbliża się wielkimi krokami i oto jest – dzisiaj mija druga rocznica mojego blogowania z WordPressem :) Na tę okazję krótka notka okolicznościowa… ;)

Niewiele co prawda działo się tutaj w ostatnich miesiącach – nowa praca, przeprowadzka, kolejne studia, wszystko to kompletnie ograbiło mnie z wolnego czasu – niemniej ani przez chwilę nie postała w mojej głowie myśl, by dać sobie spokój z tym blogiem. Wręcz przeciwnie – niemal codziennie myślałam sobie o tym, by znów coś napisać, by zwiększyć swoją aktywność. Mam nadzieję, że teraz, gdy sprawy codziennie wreszcie zaczynają się układać i wracać do normalnego rytmu, będę mogła to zrobić. Pierwszym krokiem ku zwiększeniu regularności wpisów, będą wrażenia z nowego sezonu, których już teraz mam na pęczki :)

Wracając jednak do samych urodzin bloga. Przede wszystkim chciałam podziękować wszystkim odwiedzającym i komentującym za to, że tutaj wracają. To naprawdę ogromnie dużo dla mnie znaczy. Zainteresowanie anime, to w naszym kraju wciąż mocno niszowe hobby, zwłaszcza wśród osób dorosłych, które dawno wyrosły już z „bajek” ;) Dlatego jako dorosła osoba czuję się niekiedy bardzo osamotniona w moich zainteresowania i dlatego też tak ważne jest dla mnie to, by mieć swoją przestrzeń chociaż w świecie wirtualnym. Niesamowitą frajdę daje mi to, że mogę z Wami wszystkimi wymieniać przemyślenia na temat oglądanych anime i czytanych mang – to już bez znaczenia, czy na tym blogu, czy na Waszych, radość jest zawsze ta sama. Moim największym urodzinowym życzeniem jest to, byśmy wszyscy jak najdłużej potrafili cieszyć się naszą pasją i mimo obowiązków życia codziennego, zawsze znajdywali czas na krótką wymianę zdań na jej temat :)

Dziękuję Wam wszystkim raz jeszcze i nieustannie zapraszam do odwiedzin, licząc, że znajdę w sobie na tyle czasu i motywacji, by dostarczać nowych wpisów ze znacznie większą częstotliwością.

11 responses to “Drugie urodziny Eien no Melody :)

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! Zawsze dobrze mi się czyta Twoje teksty, czy tutaj, czy na tanuku. Fajnie jest wiedzieć, że będą kolejne. A częstotliwość publikowania nie jest istotna: ważna jest jakość, a ta jest u Ciebie zawsze bez zarzutu.

    • Dziękuję Ci ogromnie :) Bardzo miło czyta się taki komentarz, zwłaszcza gdy pochodzi od osoby, której opinie naprawdę cenię i zawsze z chęcią je czytam – że pozwolę sobie zacytować – czy tutaj czy na tanuku :) Liczę na wiele możliwości do wymiany zdań w nadchodzącej przyszłości.

  2. Kongratulacje i sto lat!
    Myślę, że z tej tęsknoty do innych mangozjebów być się szybko wyleczyła patrząc na ilość spierdolenia i raka na dowolnym konwencie, polecam. Ja na jeden zaraz wracam, przynajmniej kilka paneli fajnych i itemki ładne można kupić :)

    • Haha, w istnienie mangozjebów, z którymi nie chciałabym się znaleźć na odległość mniejszą, niż ta która dzieli Hel od Zakonego, nie wątpię ;) Ale to już chyba nie specyfika tego konkretnego fandomu, a po prostu każdej grupy zainteresowań tematycznych – zawsze znajdzie się jakiś buc, z którym lepiej nie wchodzić w dyskusję. Ja jednak jestem spragniona kontaktów wyłącznie z sensownymi osobami, z którymi da się fajnie pogadać – czyli dokładnie z takimi, z jakimi, przynajmniej na razie, mam do czynienia na tym blogu ;)

    • Obrodził, obrodził, nie ma co :) Ze wszystkich serii, których premiery sobie obejrzałam, postanowiłam odpuścić tylko jedną, co w efekcie i tak zostawia mnie z kilkunastoma tytułami na najbliższe 3 miesiące ;) Nie pozostaje zatem nic innego, jak się ogarnąć i zacząć pisać :)

  3. Życzę Ci tego żebyś w tym całym codziennym wariactwie ciągle znajdowała chwilę wytchnienia i mogła zająć myśli przyjemnymi rzeczami takimi jak blog i swoje hobby. Liczę na to, że przeczytam tu jeszcze niejedną urodzinową notkę :)
    Powodzenia!

    • Dziękuję ślicznie za życzenia :) Im dalej w tzw. dorosłe życie, tym trudniej znaleźć czas na tego typu rozrywki, ale zamierzam nadal o to walczyć :)

  4. Ja również dołączam się do urodzinowych życzeń, choć trochę spóźniona. Naprawdę gratuluję wytrwałości :) Twoje teksty bardzo lubię czytać, szczególnie kiedy jakaś seria Ci sie nie spodobała i po niej jedziesz ^^ Złośliwość obecna w takiej notce poprawia mi humor :P Dlatego z przyjemnością będę czytać dalej to co publikujesz. Nie musi to być często, wystarczy regularnie :) A więc jeszcze raz – najlepszego! :*

Skomentuj

