Akcja „Zajawka” – tydzień drugi

Shigatsu wa Kimi no Uso - 01

Zajawkowanie na bloga tanukowego to fajna sprawa, choć zmusza do sporej systematyczności, co dla tak niezorganizowanej i niekonsekwentnej osoby jak ja, jest wcale dobrą lekcją :) Po pierwszym odcinku Ookami Shoujo to Kuro Ouji pora na kolejne pierwsze wrażenia, które możecie przeczytać klikając na poniższe linki…

Amagi Brilliant Parkodcinek 1, odcinek 2

Shigatsu wa Kimi no Usoodcinek 1

Ookami Shoujo to Kuro Oujiodcinek 2

A czy Wy zdecydowaliście się na seans którejś z tych serii? Jeśli tak – jakie macie do tej pory wrażenia? Jak zwykle, zapraszam do wymiany opinii :)

5 responses to “Akcja „Zajawka” – tydzień drugi

  1. Shigatsu wa Kimi no Uso podobne do Nodame? Yay! I tak miałam to oglądać, bo uwielbiam muzyczne anime, ale teraz to zupełnie mnie zachęciłaś ;p
    Odpowiadając na twój komentarz pod poprzednim postem o zajawce, to znam stronę randomc.net i też jestem pełna podziwu dla nich, że oni dają radę. Może i jest ich tam kilku, ale wciąż pisać wrażenia z każdego odcinka, i przede wszystkim być w stanie wykrzesać z siebie jakąś opinię co tydzień (i to tak długą!), musi być męczące.

    • Zdecydowanie oglądaj! :) Klimacik z Nodame, moim zdaniem jest, choć oczywiście trzeba pamiętać, że tam mieliśmy serię o studentach kierowaną do starszej grupy widzów, tutaj bohaterami są czternastolatkowie i myślę, że docelowa widownia też wygląda trochę inaczej. Wydaje mi się zresztą, że sporo powie nam drugi odcinek, którego premiera już dzisiaj :) Bardzo boję się rozczarowania, ale z drugiej strony nie mogę się już doczekać;)

  2. Co prawda nie oglądałam, ale czytałam Ookami shoujo…, i w sumie nie było takie złe. Tzn. pierwsze tomy były albo irytujące, albo nudne, ale gdzieś tak od czwartego manga zmieniła się w dosyć sympatyczną, choć nie jakąś mega ciekawą shoujkę. Kyoya stał się nawet ciekawy, a Erikę da się znieść. Pytanie tylko, czy jeśli anime powtórzy ten sam schemat, to ile osób wytrwa do tego momentu…

    • Otóż to… Natknęłam się już na kilka opinii a propos tego, że z czasem bohaterowie trochę się poprawiają, ale w tym tempie, nie wiem, czy zmuszę się do obejrzenia więcej, niż trzech odcinków. Na chwilę obecną jestem bardzo zrażona do tej historii i tak, jak miałam mangę na swojej liście „do przeczytania”, tak teraz chyba nic mnie już nie zmusi, żeby kiedyś po nią sięgnąć…

  3. Z tych tytułów zdecydowałam się tylko na „Shigatsu wa Kimi no Uso”. Z początku trochę przeszkadzał mi wiek bohaterów, jednak wszyscy są tak sympatyczni, że nie pozostaje mi nic innego, jak tylko zaakceptować ten fakt. A co do Tsubaki, to jednak przeczuwam jakiś trójkącik (czemu?!). Mam nadzieję, że się mylę.
    Na Ookami Shoujo nie mam kompletnie ochoty, a i Amagi Brilliant Park jakoś mnie do siebie nie przekonuje. ;)

Skomentuj

